torsdag den 3. november 2011

hvem stjal september og oktober?

Havde helt glemt hvor lidt tid man har til sjov når man skal arbejde.... Det føles vældig tjekket at smøre madpakker og finde tøj frem om aftenen, men hold da op hvor er det et ***sygt liv.
 Op kl. 6. Mad i hovedet på ungerne. Tøj på dem. Aflevere i øst og vest. Møde på arbejde ca. et kvarter efter at jeg burde. Sidde på arbejde i 8 timer. Argh, skal gå nu. samler hurtigt alt i en stak. Må ordne resten i morgen. Farvel kollegaer. Jeg kom sidst, så skal jeg vel også gå først, det er da meget rimeligt. Op på cyklen. Barn 1. Barn 2 - er sur over at vi skal hjem lige nu og ikke kan lege mere. Hjem. hov, hvad var det nu vi skulle have til aftensmad. Hm improviserer. Hej far. Aftensmad. Unger - nattøj på. Læse bog. Synge. Godnat nu skal I sove. Må jeg også sove nu? Nå, nej. Skal lige vaske op og fjerne bjerget af lego klodser. Smøre madpakker. zzzzz. zzz. zzz. Har glemt at give Freja benskinne på. Var det nu højre eller venstre hun havde på i går? Ikke vågne skat! zzz. zzz. zzz. Mooooaaar, er det morgen nu? Nej, vækkeuret ringer først om en time, sov!

Og så er der lige alt arbejdet med "systemet" og Freja. "Fys" 2 gange om ugen, kontrol på skejby og Viborg. Sagsbehandler. Merudgifter. Tabt arbejdsfortjeneste. Kørselsgodtgørelse. Særlige behov?


Men der er dog noget at glæde sig over. Mark har afleveret sit kandidatprojekt. Der er penge på kontoen. Freja er medicin-fri, og har kun lidt ondt. Kollega siger: Skal jeg ikke tage den der stak fra dit bord? Du ser ud til at have så rigeligt.... Og i weekenden skal jeg på kæreste tur. På hotel, sove længe og læse avis i sengen :)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar