mandag den 16. maj 2011

Så er jeg også med...

...som blogger forstås. Engang i en fjern fortid var jeg sådan en der var med på det sidste nye, forstod hvad nyhederne handlede om, fordi jeg også havde set de forrige afsnit, og vidste endda hvem der var premierminister i hvilket land.

Men en frygtelig dag vågnede jeg op og opdagede at tiden ikke stod stille mens jeg har haft travlt med at:
Overbevise mine børn om at de altså skal sove
Kæmpe mod det monster der er flyttet ind i min vasketøjskurv.
Og se spændende programmer på Playhouse Disney, om babytog og handymen.

Jeg er blevet gammel, før jeg egentlig helt opdagede at jeg var blevet voksen. Pludselig er der noget der hedder Twitter - (og DR1 har fundet ud af det), premierministeren i England hedder (??) i hvert fald ikke Tony Blair, og min teknikforskrækkede svigermor har en smartere telefon end mig (og med smart mener jeg ikke smart-phone).

Derfor er det nu - i dag  (og ikke i morgen, efter at jeg har ordnet vasketøjet og ryddet op på en mia. legoklodser) at jeg laver en blog. Så kan svigermor også følge med i hvad der sker herovre i det mørke - og muligvis se nogle af de billeder, som min tlf ikke kan sende som mms.

Så kan jeg måske google premierministre i morgen. - og hvis nogen så kan forklare mig hvad twitter går ud på, er jeg næsten lige så opdateret som DR1.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar